آیا آمریکا همدست تروریسم عربی در اسرائیل است؟


معاهده اسلو بخشی از توافقات بدبختی بود که اکنون در اسرائیل «کانسپتزیا» نامیده می شود و توسط تشکیلات خودگردان فلسطین (PA) ایجاد شده است. بخش تعیین شده PA “خودمختاری” باید بتواند امنیت خود را کنترل کند. و بنابراین، ایالات متحده، مانند همیشه، در تسلیح و آموزش نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان و در نتیجه تروریسم عربی مشارکت دارد.

به عنوان بخشی از این توافق، اسرائیل موافقت کرد که امنیت خود تشکیلات خودگردان را کنترل کند. با کشتن هر اسرائیلی یک “قربانی آن روند صلح.» اسرائیل بدون هیچ چاره ای امنیت را با همکاری نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان برای توقف خونریزی بی وقفه یهودیان به عهده گرفت. همچنین به عنوان PA خوب کار نمی کرد “نیروهای امنیتی” به وحشت علیه یهودیان برانگیخته شد و همیشه آماده اقدام بود.

بسیاری از ما، مردم متحد، گفتیم که روزی آن اسلحه ها در آمریکا ساخته شد که P.A. “در میان نیروهای امنیتی” مجهز به یهودیان هستند، به سمت و سوی یهودیان خواهند رفت. حق با ما بود!

گزارش رضایی

چندی پیش، سازمان غیردولتی Regavim گزارشی عمیق منتشر کرد که نشان می‌داد تشکیلات خودگردان تحت آموزش، تأمین مالی و مسلح ایالات متحده چقدر عمیق و گسترده است. “خدمات امنیتی” درگیر تروریسم علیه اسرائیل و یهودیان. Regavims خود تحقیقات تروریستی انجام می دهد، اما عمدتاً برای نظارت و اقدام قانونی در سیستم دادگاه اسرائیل علیه هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی اعراب بدون مجوز ساخت اسرائیل، که توسط خودگردان یا بادیه نشینان اسرائیل، از جمله یهودیه و سامره انجام می شود.

بر اساس نشریات فتح (جناح ساف که کنترل خودگردان فلسطین را در دست دارد)، رگاویم دریافت که 78 عضو تشکیلات خودگردان “خدمات امنیتی” آنها تروریست هایی بودند که در جریان حملات تروریستی علیه غیرنظامیان و سربازان اسرائیلی در یهودیه و سامره، پایگاه تشکیلات خودگردان، کشته یا دستگیر شدند.

بسیار روشن می شود که P.A “نیروهای امنیتی” اکنون ارتشی آموزش دیده آماده جنگ با اسرائیل است.

متأسفانه، ایالات متحده اکنون در حال بررسی این درخواست است که اسرائیل به تشکیلات خودگردان/ساف/فتح اجازه دهد غزه را اشغال کنند، در حالی که تشکیلات خودگردان به یک سازمان تروریستی تبدیل شده است.

اگر کسی دنیا را به مکانی بسیار ناامن تبدیل می‌کند، این مداخله بی‌دقت و بی‌درد در سیاست خارجی ایالات متحده است.

https://www.youtube.com/watch?v=iW2zQbjlkp4

پس از امضای توافقنامه اسلو در سال 1993، اسرائیلی هایی که می خواستند با اعراب محاصره کننده صلح برقرار کنند، به سادگی تسلیم شدند و خود را مجبور کردند که باور کنند که تشکیلات خودگردان/فتح “تروریست میانه رو” با آنها می توان به صلح پایدار دست یافت. معلوم شد که این یک دروغ بزرگ بود که اسرائیلی ها به خود گفتند، سرابی که بدون توجه به واقعیت و نتیجه با آن رفتند.

اکنون، پس از نسل‌کشی 7 اکتبر 2023 که حماس در اسرائیل مرتکب شد و اسرائیل به شدت احساس کرد، چشمان اکثر اسرائیلی‌ها برای درک حقیقت نگران‌کننده زیربنایی گشاد شد.

من امیدوار بودم که ایالات متحده بهتر بداند، اما آنها قبول نمی کنند.

نیروهای امنیتی فلسطین درگیر تروریسم هستند

نیروهای امنیتی فلسطین به شدت درگیر تروریسم هستند – چت کارولین گلیک:

https://www.youtube.com/watch?v=ZS4Q6z2L0FQ

اصلاً فتح چیست؟

یاسر عرفات در سال 1958، زمانی که در قطر دانشجو بود، سازمان فتح، سابقاً جنبش آزادیبخش ملی فلسطین، یک حزب سیاسی ملی گرا و سوسیال دموکرات فلسطینی با گرایش های تروریستی را تأسیس کرد.

شش سال بعد (1964)، جمال عبدالناصر، دیکتاتور وقت مصر، عرفات را زیر بال خود گرفت و با هم سازمان آزادیبخش فلسطین – ساف را تشکیل دادند. در آن سال، عرفات در «منشور ملی فلسطین (1964)»، هموطنان عرب خود را «فلسطینی» خطاب کرد.

از آنجایی که هیچ کشوری به نام فلسطین وجود ندارد، مگر “مسلم سابق بریتانیا برای فلسطین – سرزمین اسرائیل”، این نام نشان دهنده آزادی سرزمین اسرائیل از دست یهودیان است.

عرفات رئیس ساف و فتح شد و ساف به عنوان یک گروه چتر شامل فتح، بزرگترین جناح آن، قرار گرفت. ساف شامل سازمان های تروریستی کوچک در طرف فتح بود.

تروریسم عربی

در سال 1993، اسرائیل و سازمان آزادیبخش فلسطین اولین توافقنامه اسلو را امضا کردند که قرار بود به چارچوبی برای صلح بین اسرائیل و سازمان آزادیبخش فلسطین تبدیل شود.

اعلامیه اصول خودگردانی موقت اسلو شامل بندی بود مبنی بر اینکه ساف یک نیروی امنیتی/پلیس قوی تشکیل خواهد داد تا مسئول نظم و قانون باشد و با اسرائیل در مبارزه با تروریسم همکاری کند. یک پیمانکار فرعی اسرائیلی برای مبارزه با تروریسم عرب در یهودیه و سامره، جایی که به تشکیلات خودگردان فلسطین (PA) زمینی برای استان، استان خودمختار خود اعطا شد که به زبان انگلیسی به منطقه یا استان ترجمه می شود.

بیشتر فعالیت های تروریستی که اسرائیل و نیروهای امنیتی فتح با آن مبارزه کردند توسط اعضای فتح انجام شد.

آنها از کادرهای فتح شبه نظامیان مختلفی ایجاد کردند: نیروهای امنیتی خودگردان، سرویس های اطلاعاتی، نیروهای امنیتی پیشگیرانه، پلیس گمرک که هر بار 15 شبه نظامی بودند، همه نوع رقیب و با هم، همه به رایس (رئیس یا رئیس جمهور) عرفات گزارش می دادند.

این شبه نظامیان توسط ایالات متحده آمریکا، سیا، MI 6، اتحادیه اروپا، فرانسه، حتی روسیه و پاکستان آموزش دیده و تامین مالی می شوند.

نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان که به عنوان یک نیروی ضد تروریسم معرفی شده اند، در تعیین نام خود شکست خورده اند. از سال 1994، تروریست ها به خدمت نیروهای امنیتی خودگردان درآمدند و رهبران آنها تروریست های سرسخت سازمان آزادیبخش فلسطین بودند. این تصور که این نیرو ضد تروریسم خواهد بود و به تروریسم پایان می دهد یک اشتباه است.

سازمان آزادیبخش فلسطین به شدت به سمت تروریسم گرایش دارد “در میان نیروهای امنیتی” تروریست شده است

این یک مفهوم اسلو است “روند صلح” اعضای شبه نظامی ساف و ارتش اسرائیل (نیروهای دفاعی اسرائیل) با هم گشت خواهند زد. اولین تلفات اعضای گشت ارتش اسرائیل بودند که توسط اعضای شبه نظامی ساف هدف گلوله قرار گرفتند.

اسلحه های آمریکا به روی اسرائیلی ها باز می شود

اسلحه های آمریکا علیه اسرائیلی ها چرخانده شد.

از سال 2000 تا 2004 ساف حملات تروریستی را علیه اسرائیلی ها انجام داد. آنها بمب گذاری های انتحاری و حملات تروریستی را انجام دادند که منجر به کشته شدن 1500 اسرائیلی شد. بنابراین اسرائیل همکاری گشت زنی مشترک با ساف را متوقف کرد.

ایالات متحده متوجه شد که عرفات به توافقنامه اسلو پایبند نبوده و آن را می خواست “اصلاح و احیاء” پدر در نوامبر 2004، عرفات پس از یک عمل جراحی قبلی، در شرایطی مرموز در فرانسه درگذشت. محمود عباس، معاون 40 ساله عرفات، در اوایل سال 2005 به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد. پدر عباس مازن نیز لقب ابومازن را داشت.

آمریکایی ها تحت تاثیر قرار گرفتند. آنها به امید صفحه جدید تشکیلات خودگردان، ژنرال کیت دیتون را که پنج سال به عنوان هماهنگ کننده امنیت ایالات متحده (USSC) برای اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین (PA) خدمت کرد، بازگرداندند. رهبری او در تیم USSC شامل نظارت بر آموزش PA ها بود. رفتار عملیاتی این نیروهای امنیتی تبدیل به یک شکست دیگر در سیاست مداخله آمریکا بود.

به هر دلیلی، اعضای آن پس از بیرون راندن وحشیانه فتح از نوار غزه توسط حماس در سال 2007، برای کمک به اسرائیل دویدند. اسراییل با امید به اینکه فتح درس خود را بیاموزد، موافقت کرده است تا هماهنگی های امنیتی و عملیات گشت زنی مشترک با شبه نظامیان امنیتی تشکیلات خودگردان را در شهر رام الله، مقر فرماندهی، از سر بگیرد. امید این بود که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در نهایت به نیروهای ضد تروریستی مانند ارتش اسرائیل تبدیل شوند.

اما نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان جدید همان نیروهای امنیتی قدیمی هستند که به طور فزاینده ای نسبت به اسرائیل دشمنی کرده اند و رفتارهای شبه تروریستی به ماهیت دوم تبدیل شده است.

ترور عرب - محمود عباس در پرونده ای تروریست است.
محمود عباس، تروریستی که ترور عرب را در پرونده ای رهبری می کند

حکومت توتالیتر

در سال 2009، عباس با استناد به قانون اساسی دوره ریاست جمهوری خود را یک سال تمدید کرد. او سپس برای مادام العمر به سمتی برگزیده شد و از او یک رای همیشگی – غیر منتخب اقتدارگرا ساخت.

گزارش سازمان رجاویم از پوسترهای منتشر شده توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین (PASF)، فتح و صفحه رسمی تلگرام در شبکه های اجتماعی گرفته شده است. در صفحه اول، که در آگوست 2023 منتشر شد، عکس‌هایی از تروریست‌ها در لباس‌هایشان با نام، درجه‌بندی/کاشی‌ها و وابستگی‌های واحدی همه اعضای PASF نشان داده شد.

از مطالب منبع باز، Regavim دریافت که بین سال‌های 2020-2024، 78 نفر از اعضای نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان مستقیماً در فعالیت‌ها یا حملات تروریستی علیه غیرنظامیان اسرائیلی و پرسنل نظامی و نیروهای امنیتی شرکت داشته و/یا انجام داده‌اند. 78 نفر از نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان رسما تروریست اعلام شدند. آنها که توسط ایالات متحده تامین مالی، آموزش دیده و مسلح شده اند، ستون فقرات هستند “فلسطین” ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری جوزف بایدن بسیار مشتاق به رسمیت شناختن و به رسمیت شناختن آن است. به عبارت دیگر، نیروهای دفاعی امنیت ملی یک نیروی تروریستی است که توسط ایالات متحده حمایت، تامین مالی، آموزش و حمایت می شود.

همه اینها را می توان از منبع باز Regavim پیدا کرد. از تعداد واقعی تروریست های پاسف در دست نیست.

در نتیجه

نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین (PASF) اساساً تروریست هستند. آنها همان هدف حماس، جهاد اسلامی، حزب الله و ایران را دارند که نابودی اسرائیل است.

با این حال، PASF مشروعیت و حمایت بین‌المللی را دریافت می‌کند، زیرا هر از چند گاهی بنا به ضرورت، آنها با ارتش اسرائیل برای انجام عملیات‌های ضد تروریستی علیه مخالفان خود، عمدتاً علیه افرادی که از آنها متنفرند، همکاری می‌کنند. در عین حال، وقتی چشم ندارند، دست در دست هم با حماس و جهاد اسلامی به صلاحیت تیپ شهدای الاقصی (AAMB)، گروه تروریستی فتح و ارتش خیمه خود می رسند.

سیاست مداخله ایالات متحده

آنچه ما شاهد آن هستیم این است که سیاست های مداخله ای ایالات متحده در اسرائیل و تشکیلات خودگردان همان گونه که در افغانستان و سایر نقاط داغ خاورمیانه که ایالات متحده به طور نامتناسبی در آن دخالت داشته است، شکست خواهد خورد. سیاست خارجی ایالات متحده همیشه شکست می خورد زیرا واقعیت را نادیده می گیرد و به دلیل اینکه برای حل مشکلات طراحی نشده است، برای تداوم جنگ طراحی شده است.

سیاست توهین آمیز خاور میانه وزارت خارجه آمریکا کاملا اشتباه است. سوال این است که چه کسی واقعیت آمریکا را روشن خواهد کرد؟ مردم اسرائیل که آنجا بودند و آنچه را که ایالات متحده از آنها انتظار داشت انجام دادند و هیچ وقت جواب نداد. هرگز کار نخواهد کرد.

آمریکا و اسرائیل باید تروریسم عربی را جدی بگیرند

هدف اعراب از نابودی اسرائیل به شدت به تروریسم استراتژیک عربی متکی است. چه اهداف ایالات متحده اهداف اسرائیل را برآورده کند یا خیر، زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل به آن پایان دهد.

رویای هر لوله ایالات متحده برای احیای راه حل دو دولت است “فلسطین” تلاشی برای پنهان کردن واقعیت از مردم آمریکا و سیاستگذاران منتخب آنها که این ایده ها را به سیاست رسمی آمریکا تبدیل می کنند به این امید که چیزی به دست بیاورد و واقعیت به نفع آنها تغییر کند. اما همانطور که تاریخ می گذرد، این کار را نکرد، نخواهد کرد و نخواهد کرد.

پس از پایان جنگ شمشیر آهنین کنونی با حماس، اسرائیلی ها مصمم به زنده ماندن، استقامت و شکوفایی مجدد هستند.

هنگامی که حماس نابود شود، نگاه ها به تشکیلات خودگردان معطوف می شود، که نزدیکی آن به سرزمین های مستقل اسرائیل نگرانی بزرگی است، در حالی که هدف آنها از ابتدا، نابودی اسرائیل بوده است. به گفته اکثر اسرائیلی ها، این هدف شکست خواهد خورد.

کشتار حماس در اسرائیل در 7 اکتبر 2023 دیدگاه اسرائیل و اسرائیلی ها را نسبت به اسرائیل و زندگی اسرائیل و واقعیت بقای تشکیلات خودگردان فلسطین تغییر داد.

یک دولت منطقی ایالات متحده نیز باید چنین باشد. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، یک رهبر شیک است. او برنامه های مختلف ایالات متحده را که برای اسرائیل خوب نیست، درک می کند. از این رو، دولتمردی او به آمریکا اجازه نمی دهد تا روند عملیات جاری در غزه را دیکته کند.

دیدگاهتان را بنویسید