نماینده املاک و مستغلات با رتبه برتر آفریقای جنوبی


اگر شما یک سرمایه گذار املاک و مستغلات هستید و می خواهید وارد بازار آفریقای جنوبی شوید، این 7 نماینده املاک با رتبه بالا در آفریقای جنوبی باید اولین توقف شما باشد:

خواص جاویتز

Jawitz Properties که در سال 1969 تأسیس شد، یکی از بنگاه های املاک برجسته آفریقای جنوبی است که شهرت و برتری برجسته ای در بین مردم به عنوان سنگ بنای آن دارد.

از سراسر جهان، بهترین شرکت‌های املاک و مستغلات تحت عنوان برترین شرکت‌های املاک و مستغلات جهان گرد هم می‌آیند و یک شبکه جهانی را تشکیل می‌دهند که بیشتر از هر شرکت املاک دیگری برای خرید و فروش خانه به آن اعتماد دارند.

به عنوان یکی از برندهای برجسته املاک آفریقای جنوبی با شبکه دفاتر ما در آفریقای جنوبی، بوتسوانا و موریس و عضویت ما در شرکت های املاک و مستغلات پیشرو در جهان® و Luxury Portfolio International®، شما به یک شبکه آفریقای جنوبی و جهانی دسترسی پیدا می کنید. 600 شرکت املاک و مستغلات برتر با 5000 دفتر و 150000 مشاور فروش در بیش از 30 کشور جهان.

فقط ویژگی ها

Just Properties یکی از پیشروترین مشاوران املاک آفریقای جنوبی است. این شرکت طی سال‌ها از یک آژانس اجاره‌ای متخصص به کسب‌وکاری که راه‌حل کامل ملک را ارائه می‌دهد، رشد کرده است. Just Property یک آژانس املاک با سابقه موفقیت در فروش املاک، خانه ها، آپارتمان ها، زمین ها، مزارع یا خانه های شهری است. این شرکت توسط مدیر عامل پل استیون رهبری می شود.

REDEFINED PROPERTIES LIMITED

Redefine Properties Limited (Redefine) یک تراست سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REIT) مستقر در آفریقای جنوبی است. این شرکت یکی از مشاوران املاک و مستغلات با رتبه بالا است و در بورس اوراق بهادار ژوهانسبورگ (JSE) فهرست شده است. این شرکت یک پلتفرم دارایی دارایی متنوع به ارزش 94.1 میلیارد روپیه را اجرا می کند که شامل دارایی های دارایی محلی و بین المللی است.

ویژگی های تایسون

Tyson Properties یک شرکت برنده جایزه است که در آگوست 2005 توسط متخصص املاک و مستغلات کریس تایسون و تاجر گاوین کانینگهام با شش نماینده در مورنینگ ساید، دوربان تاسیس شد. این شرکت اکنون بیش از 450 نماینده و کارمند را در 26 دفتر در سراسر گوتنگ، کیپ غربی و شرقی و “منطقه اصلی” ما – کوازولو ناتال – استخدام می کند.

راسون

این شرکت همچنان قصد دارد خرید و فروش را به تجربه ای ساده و آسان برای مشتریان خود تبدیل کند. از فروش، اجاره، فروش تجاری و صنعتی و اجاره به منشاء اوراق قرضه و حراج – این یکی از معدود شرکت هایی است که این کار را انجام می دهد. شرکت ها حتی توسعه املاک خود را می سازند.

توسعه دهندگان Rawson برنده جوایز بیش از 20 سال قوی بوده و بیش از 2500 خانه را در بیش از 50 توسعه مختلف ساخته و با موفقیت راه اندازی کرده است. امروزه، برند راسون با بیش از 200 حق امتیاز و بیش از 1000 نماینده در سراسر کشور، پیشگام در صنعت املاک آفریقای جنوبی است.

چاس اوریت

Chas Everitt International Property Group یکی از گروه‌های آژانس املاک و مستغلات آفریقای جنوبی است که بر پایه 41 سال قدمت ارزش‌های خانوادگی قوی ساخته شده است و می‌خواهد نه تنها به مشتریان خود به خوبی خدمت کند، بلکه واقعاً مشاور املاک آنها برای زندگی باشد. . خدمات یادبود.

این شرکت فرزند رویایی بنیانگذاران چارلز (چاس) و تیلا اوریت بود که شرکت را در سال 1980 راه اندازی کردند و تا به امروز در گروه Chas Everitt و صنعت املاک و مستغلات فعال هستند.

RE/MAX آفریقای جنوبی

RE/MAX، LLC به عنوان یکی از پیشروترین امتیازدهندگان املاک و مستغلات، یکی از شرکت های تابعه RE/MAX Holdings (NYSE: RMAX) با تقریباً 140000 نماینده در بیش از 110 کشور و منطقه است. هیچ کس در جهان بیشتر از RE/MAX املاک و مستغلات را که با جنبه های معاملات مسکونی اندازه گیری می شود، نمی فروشد.

RE/MAX در سال 1973 توسط دیو و گیل لینگر، یک فرهنگ کارآفرینانه و نوآور که به نمایندگان و امتیازدهندگان خود انعطاف‌پذیری می‌دهد تا کسب‌وکار خود را با آزادی عمل زیاد انجام دهند، تأسیس شد. عوامل RE/MAX برای دهه ها زندگی، کار و خدمت به جوامع محلی خود داشته اند و هر سال میلیون ها دلار برای بیمارستان های شبکه معجزه کودکان و سایر موسسات خیریه جمع آوری کرده اند.

RE/MAX آفریقای جنوبی، که در سال 1994 تاسیس شد، پیشگام در گسترش بین المللی RE/MAX محسوب می شود، زیرا اولین امتیاز کشوری بود که در خارج از آمریکای شمالی به فروش رسید. به صورت محلی، RE/MAX دارای بیش از 2800 نمایندگی است که از بیش از 160 دفتر در 6 کشور در آفریقای جنوبی فعالیت می کنند.

Z Capital Properties (Pty) Ltd، یک شرکت برجسته توانمندسازی سیاه پوستان، برای موقعیت شرکت برای رشد مستمر در همه بازارها طی 20 سال آینده، 45 درصد از سهام RE/MAX آفریقای جنوبی را خریداری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید