پیشگیری از جرم و جنایت و «نیویورک عادی»


با شهر نیویورک فرماندار هوچول اصلاح وثیقه و پناهگاه های شهر هم برای بی خانمان ها و هم برای مهاجران غیرقانونی به طور پیوسته کاهش یافته است کیفیت زندگی برای ساکنین مانند شهردار آدامز سعی می کند جریان را حذف کند منطقه بندی قانون با “شهر آشفته” پلیس تمام تلاش خود را می کند تا جوامع یک و دو خانواده ای را از بین ببرد، از شهروندان محافظت کند، و آنها را برای افزایش مستمر فعالیت های مجرمانه آگاه و آماده نگه دارد.

"بله شهر" برنامه پیشگیری از جرم در استارباکس نیویورک.  عکس: دیوید پامیانچی، نیوزبلیز
برنامه پیشگیری از جرم در استارباکس نیویورک. عکس: دیوید پامیانچی، نیوزبلیز

اداره پیشگیری از وقوع جرم

20 مارسمتر، گروهبان اولگ ماتات و گروهبان. کلی کوین از بخش پیشگیری از جرم، اطلاعات ایمنی و کلاهبرداری را توزیع کرد و به سوالات در مرکز خرید اطلس در کوئینز پاسخ داد. (تشکر ویژه از مدیر استارباکس، هوارد برنز.)

جایی که زمانی مشکلات اصلی محله‌ها این بود که مردم به سگ‌ها و گرافیتی‌هایشان اجازه نمی‌دادند، اکنون بسته‌های شما همراه با قطعات ماشین شما، اغلب در روز روشن به سرقت می‌رود. چکی که ارسال کردید نه تنها از صندوق پست محلی شما، بلکه از جلوی اداره پست نیز قابل دریافت است.

اکنون باید یک سفر ویژه برای تحویل نامه ها “داخل” اداره پست انجام دهید. و در حالی که نمی‌توانیم این مشکلات را نادیده بگیریم یا آنها را صرفاً به عنوان ناراحتی‌های The New Normal حذف کنیم، اما خطرات بزرگ‌تری وجود دارد.

همه شخصی را می شناسند که جواهرات یا تلفن او توسط نوجوانی که سوار دوچرخه شده بود به سرقت رفته یا توسط راهزنان از یک وسیله نقلیه موتوری پریده است.

چند ماه پیش یک کارگر با دوچرخه برخورد کرد. او در حین این سرقت تلفنی اشتباه محاسباتی ناک اوت شد و دستش شکست.

حتی اگر یک مجرم شغلی دستگیر شود، شاید بعد از هل دادن مادرتان به ریل مترو، او می تواند روز بعد از زندان آزاد شود، شاید ظرف چند ساعت بیرون بیاید.

این “Backstab” اگر از خود در برابر یک جنایتکار سیستم قضایی محافظت می کنید، یک چیزی بیدار شو شما متهم به جرم خواهید شد.

اداره پیشگیری از وقوع جرم  عکس: دیوید پامیانچی، نیوزبلیز
کاپیتان اسپیرو پاپاولاسوپولو با خانم کاترین سافران. عکس: دیوید پامیانچی، نیوزبلیز

علاوه بر ناک اوت شدن در خیابان، برخی از دردناک ترین و بی احترامی ترین حملات، حملاتی است که علیه آسیب پذیرترین اعضای جامعه ما، افراد مسن و آسیب پذیر انجام می شود.

شاید بیش از حد “وفادار”، ارزشی از دوران گذشته که جایگاه خود را در نیویورک از دست می دهد، یا افراد مسن ممکن است هوشیار، آگاه یا سریع واکنش نشان ندهند، کلاهبرداران زیادی روی آنها وجود دارد.

تماس‌های تلفنی از سوی IRS، شرکت‌های فناوری، شرکت‌های خدمات شهری، بستگان مضطرب و انواع موارد اضطراری، از جمله کارت‌های هدیه یا هشدارهای نادرست و تهدید به دستگیری وجود دارد.

کلاهبرداری های EBT و دستگاه های ATM خواندن کارت های اعتباری وجود دارد سالمندان آنها را هدف هایی در داخل و خارج از خانه هایشان، از بانک ها، اتوبوس ها و متروها دنبال می کنند.

پلیس در یک محیط خصمانه تمام تلاش خود را می کند. کاپیتان اسپیرو پاپاولاسوپولوس خانم کاترین سفران که در مراسم امروز حضور داشت از او دلجویی کرد.

کاترین اخیرا قربانی یک کلاهبرداری بام ساختمانی شده بود که در نهایت هزینه های پزشکی شوهر بیمارش را به همراه داشت و در مجموع 51000 دلار پس انداز کرد. و با سقفی ویران ماند.

در حال حاضر، او سهم خود را برای هشدار دادن به دیگران انجام می دهد. کاپیتان پلیس خوشبین بود و فقط می توانست بگوید تحقیقات ادامه دارد.

همه امیدوارند که این جنایتکاران دستگیر شوند و شاید بتوان بخشی از وجوه را بازیابی کرد. تا آن زمان، پلیس به کاترین و شوهرش اجازه داد تا از این مراسم به خانه بروند.

برای لیست کامل اطلاعات پیشگیری از جرم:
https://www.nyc.gov/site/nypd/services/law-enforcement/crime-prevention-and-safety-tips.page

پرزیدنت ترامپ و فرماندار هوچول از یک افسر کشته شده در شهر نیویورک بازدید کردند. پاسخ پلیس به فرماندار اینگونه است: فرماندار هوچول رفت.

دیدگاهتان را بنویسید