کریس لوین کتاب کودک «کشف دایناسور» را معرفی کرد


کریس لوین اولین سری کتاب های کودک خود را راه اندازی کرد “کشف دایناسورها: یک ماجراجویی ماقبل تاریخ” با ماجراهای هیجان انگیز دایناسورها، تخیلات جوان را روشن کنید.

برای جشن گرفتن کتاب تصویری جدید خود که در 26 مارس منتشر شد، این نویسنده همه کاره، بازیگر و فیلمساز هالیوودی میزبان داستانی ویژه در اینجا خواهد بود. کتاب ستاره بارنز و نوبل در استودیو سیتی در 13 آوریلمتر ساعت 11:00 شب جایی که خانواده‌ها می‌توانند در بخش کودکان جمع شوند تا او را بشنوند که کتاب می‌خواند، درباره دایناسورها صحبت می‌کند و حتی برگه‌های رنگ‌آمیزی حروف رایگان و جستجوی کلمات الهام‌گرفته از کتاب سرگرم‌کننده را به خانه ببرند.

خوانندگان کتاب ماجراجویی جدید کریس وارد دنیای شگفت انگیز شگفت انگیزی خواهند شد. مجموعه کتاب های تصویری متحرک به طور ویژه برای خوانندگان اولیه و کسانی که عاشق دایناسورها و اکتشاف هستند طراحی شده است. چه تازه شروع به خواندن کرده باشید و چه از قبل عاشق دایناسور باشید، “کشف دایناسورها: یک ماجراجویی ماقبل تاریخ” دروازه ای لذت بخش برای تخیل و یادگیری.

من در تمام عمرم عاشق دایناسورها بودم و اینکه بتوانم مجموعه‌ای از کتاب‌ها را با «کشف دایناسور» بسازم که به من امکان می‌دهد آن عشق را با مردم سراسر جهان به اشتراک بگذارم، تجربه شگفت‌انگیزی است.» کریس لوین می گوید.

علاوه بر این، کریس یک کتاب دایناسور ترسناک تر نوشته است که فقط برای جسورترین و شجاع ترین نام ها ساخته شده است. “ترور ژوراسیک” دارای 17 داستان با آثار هنری شبح وار مشابه و در پاییز امسال در دسترس خواهد بود.

زمانی که داستان‌های جذابی از موجودات ماقبل تاریخ نمی‌سازد، کریس لوین را می‌توان هم صحنه و هم صفحه نمایش را در منطقه لس‌آنجلس دید.

13 آوریل برای اطلاعات بیشترمتر بازدید از رویداد ویژه “کشف دایناسور: یک ماجراجویی ماقبل تاریخ”: https://stores.barnesandnoble.com/event/9780062166838-0

برای خرید “کشف دایناسورها: یک ماجراجویی ماقبل تاریخ” مراجعه کنید آمازون یا بارنز و نوبل.

www.onlychrislevine.com

دیدگاهتان را بنویسید