نظرسنجی نشان می‌دهد که لایحه E-Verify در ویرجینیا غربی مورد حمایت گسترده قرار می‌گیرد


نظرسنجی اخیر Rasmussen Reports/Numbers USA نشان می‌دهد که قانون E-Verify در ویرجینیای غربی مورد تایید قوی قرار گرفت و 78 درصد از رای‌دهندگان احتمالی این ایالت از این لایحه دو حزبی حمایت کردند. حمایت قاطع در حالی صورت می گیرد که این لایحه پس از تصویب مجلس نمایندگان از طریق سنا عبور می کند.

این نظرسنجی از پاسخ های 892 رای دهنده احتمالی ویرجینیای غربی ایجاد شده است.

جیمز ماسا، مدیر عامل NumbersUSA، گفت که E-Verify از تبدیل شدن ایالت به مرکزی برای مهاجران غیرقانونی جلوگیری می‌کند و تضمین می‌کند که مشاغل به ساکنان قانونی می‌رسند. اکثریت مردم ویرجینیای غربی معتقدند که شرکت ها باید به جای استخدام کارگران خارجی، دستمزدها را افزایش داده و افراد محلی غیر شاغل را استخدام کنند.

HB 4759، لایحه مهاجرتی که در حال حاضر توسط سنای ویرجینیای غربی بررسی می‌شود، شرکت‌هایی را که 15 یا بیشتر استخدام می‌کنند ملزم به پذیرش E-Verify می‌کند. قابل ذکر است، 58 درصد از رأی دهندگان احتمالی، از جمله 66 درصد از جمهوری خواهان، 50 درصد از دموکرات ها، و 55 درصد از مستقل ها، اظهار داشتند که مخالفت با یک سناتور ایالتی به طور قابل توجهی احتمال حمایت در آینده را کاهش می دهد.

نظرسنجی الکترونیکی ویرجینیا غربی
نظرسنجی الکترونیکی ویرجینیا غربی

مشارکت رای دهندگان در ویرجینیای غربی به طور مداوم حدود 50 درصد است. آنها در حال حاضر سه نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان و یک دموکرات در سنا دارند.

لابی‌گران تجاری استدلال می‌کنند که شرکت‌های ساختمانی، تولیدی و مهمان‌نوازی با کمبود کارگر مواجه هستند، بنابراین به مهاجر نیاز دارند. آنها همچنین می گویند که e-Verify بار قابل توجهی بر روی شرکت ها ایجاد می کند.

مدیر عامل NumbersUSA مخالف است، استدلال می کند «E-Verify هیچ گونه بار قابل توجهی برای شرکت ها یا استخدام های اخیر آنها ایجاد نمی کند. کارفرمایان به سادگی اطلاعاتی را از فرم های I-9 کارمندان جدید آپلود می کنند که دولت فدرال از قبل آنها را ملزم به جمع آوری آنها کرده است. سیستم تأیید الکترونیکی بسیار دقیق است – و بیش از 98٪ از استخدام ها را برای کار فوری یا ظرف 24 ساعت پاک می کند.

ویرجینیای غربی نظرات خود را در مورد کمبود نیروی کار دارند. آنها اکثراً از استخدام ساکنان ویرجینیای غربی به جای مهاجران غیرقانونی حمایت می کنند. نظرسنجی راسموسن نشان داد که 70 درصد از ساکنان ویرجینیای غربی – 75 درصد از جمهوری خواهان، 71 درصد از دموکرات ها و 62 درصد از مستقل ها – از شرکت ها می خواهند که دستمزدها را افزایش دهند و بیشتر تلاش کنند تا ساکنان ویرجینیای غربی غیرکار را به جای اجازه دادن به کارگران خارجی جدید استخدام کنند.

راسموسن در نمایندگی از جمعیت ایالتی در انتخابات بسیار عالی عمل کرد.

نظرسنجی YouGov 2021

YouGov در ماه مه 2021 از رای دهندگان ویرجینیای غربی نظرسنجی کرد و گزارش داد که آنها به طور عمده از مسیری برای شهروندی برای مهاجران حمایت می کنند. تعداد افراد مورد بررسی که تا آخرین بند گزارش فاش نشد، 406 نفر بود. این نظرسنجی از طریق اینترنت انجام شد، که ممکن است به این معنی باشد که رای دهندگان روستایی در آن شرکت نکردند.

نظرسنجی DREAMer بر اساس 406 مصاحبه انجام شده توسط YouGov در اینترنت انجام شد و از رای دهندگان ثبت نام شده در ویرجینیای غربی انجام شد. وزن نمونه بر اساس جنسیت، سن، نژاد/قومیت، تحصیلات، سرشماری ایالات متحده و اولویت رای ریاست جمهوری 2016 بر اساس مطالعه جامعه آمریکایی و تکمیلی رای گیری و ثبت نام در نظرسنجی فعلی جمعیت انجام شد.

پاسخ دهندگان از YouGov به عنوان نماینده رای دهندگان ثبت نام شده ویرجینیای غربی انتخاب شدند. وزن ها از 0.07 تا 5.5 با میانگین 1 و انحراف استاندارد 0.71 متغیر است. حاشیه خطا حدود 6 درصد بود.

دیدگاهتان را بنویسید